tisdag 5 maj 2009

än är det inte för sent

att kolla in önskelistan, tänker jag eftersom maken inte är hemma och den ömma modern inte ser sin ett år äldre dotter förrän om ett par veckor. Det utgör typ dem som bringar gåvor, nja inte riktigt, jag kan kryssa av en sportBH stl gigabitemega från svägerskan samt ett biobesök MED babysitter från svärfar.

Alltså mamma och maken, brorsan och kommande fru......:

1. en baby
2. ett piller eller annan effektiv behandling som omedbart raderar sisådär en 8 kg
3. en läkarlicens med inriktning på barnhabilitering eller liknande, ja alltså så att jag kan komma igång med drömjobbet inom ett år eller så
4. en milljon US Dollars

Worth waiting for.......

1 kommentar:

Anonym sa...

270 m. Det är bra, verkigen.
Men önskelistan---- den blir verkligen svårare för varje år.
Ta ett allvarligt snack med maken, han kan ju iallafall hjälpa dej med en önskning(ska de vara så omöjligt).Jag klarar iallafall inte en enda en, som jag ser det.
mamma