torsdag 16 oktober 2008

Men mamma den här rumpan.....

"sidder godt nok fast", var Max svar när jag häromdagen kommenterade att jag gärna också ville ha en sådan fin liten rumpa som han har....... Blandandet av språken blir rätt skön ibland.
Nå men sonen tyckte heller inte att min rumpa var så dum, jag kunde ju bara behålla den.......

Annars är det höst, mörkt å trist, det är snart precis ett år sedan som vi drog iväg till ett halvår i värmen.....gjorde det gärna igen!!

Vi marathonkryper idag, helt plötsligt går det som en dans, vi klarar målet till två-tiden idag gissar jag på. Ungen har blivit så stark av allt krypande, äntligen har även han utveckalt en söt liten rumpa, med muskler där det tidigare varit intet, byxorna kan äntligen sitta uppe :-))

Mehli, tack för kommentaren, kommer ni inte till Dk snart!!! Gästrummet står alltid klart.

Tillbaka till krypandet//

mamma Mia

Inga kommentarer: