torsdag 2 oktober 2008

Skor i långa banor....

Det är ju härligt att komma hem igen när tre grabbar hämtar en vid tåget........efterlängtad var jag visst :-))

Båda ungarna + mamman fick nya läckra skor, kolla in Oscars kängor. Campers förstås.......löjligt nog betalade jag glatt den förnäma summan de kostade och lämnade butiken med gåshud på armarna......det är sååååå svårt att hitta skor till Ozzy......Dessa är perfekta, ankelstöd, snörning OCH dragkedja, plats till inläggen samt snygga.
Max har ju som känt en förkärlek till skor, hans lykka var total när vinterskorna enligt hans egen önskan var "jöda". Han sov med både sina å Oscars skor och de är på till dagis every day.
Annars gav den lyxiga Köpenhamnsturen lite backlash, efter hemkomst inser jag att jag saknar Sverige faktiskt riktigt mycket......vänner, familj, språket......saknar också Göteborgs/Stockholms storlek, med det menat att det liksom finns en puls i större städer som uppenbart ger mig nå´t.
Känner mig en aning ensam med mitt minimala nätverk.....har ni hört låten som kör på radio hela tiden just nu "so lonely, oh so lonely......." nå nej, jag hör ju också på en annan kanal än de flesta av er, en dansk sådan......
Hugs and kisses // Ensamma mamman


Inga kommentarer: