torsdag 26 november 2009

London!!

Har en laaaaaang weekend i London med allra basta kompisen och shoppinggurun.

Sitter med en starbuckscoffee och vantar pa samling av teamet.

Det slog mig under flygturen att det var sa enkelt att resa, ingen skulle kissa, ingen ville se tv, det var bara jag och min bok.

Skall vanja mig lite vid det.



Max blev logerad hos bastisen igar kvall, sa kunde han namligen aka med dem till dagis. En av Oscars assistenter kom till honom nar jag akte vid fyra tiden. Farfar hamtar Max och gar till simmning idag, Peder aker med Oscar till samma simavslutnuing.

Imorgon gar Max med Magnus hem fran dagis.
Pappa hamtar hos Magnus efter jobbet.

Frysen ar fylld med hemlagade gluten-laktos fria lador till Ozzy, lasagne, kottbullar och diverse fardigmat till pappan, Max och assarna.

Oscars alla vitaminer och tillskott ar doserade i sma burkar, en for varje maltid.
Varje burk ar markt med dag och maltid.

Hemmet ar julpyntat.

Advensstaken star framme.

Bara pappan nu minns att den skall tandas under nogrann procedur.

Man kan undra varfor jag kom i sang forst klockan tva igar.......



Men nu ar jag har.

Det jag inte har koll pa far losa sig.



For ovrigt kom mitt bagage inte fram......

Men vad gor det, kanner ingen har, kan ju glida runt i samma outfit nagra dagar.

Utover det har maken kollat forsakringen, efter fem timmar far jag shoppa loss.......GUUUUUD vad jag skall handla.

Nu haller jag tummarna for att det INTE kommer........snart iallafall.

Inga kommentarer: