söndag 4 november 2007

Fordon!


För alla er som känner Finn kommer detta inte som någon överraskning, men vi har nu hyrt både cyklar,(vilket varit planen hela tiden) samt bil. För den oinvigde kan jag avslöja att man ”inte kan leva utan bil”, hur skall man då ta sig till affären???? Lokalbuss...... stå och vänta sitta och trängas....nix, finns det en annan lösning tar vi den. Som ni ser på bilderna är det inte fråga om de slags fordon som vanligtvis kännetecknar Finn, men det finns ju ändå plats till cyklarna....







Erkännas skall dock att bilen blivit flitigt använd sedan den rullade in på adressen, också av andra än Finn. Med riktigt god vilja kan vi alla sex pressa in oss in, viljan har dock bara varit så god en enkel gång.



2 kommentarer:

ellinor sa...

Hej Mia och Finn!
Jag har som vanligt ingen koll på saker och ting, men ni verkar ha det skönt! Jag tror mig kunna läsa ut att ni ska vara där ni är i ett halvår, har jag fattat det hela rätt då?
kram ellinor
leif och de tre huliganerna hälsar

Mia sa...

Hej Elli!!

Jo, du har fattat rätt, vi stannar omkring 6 mån, det är vad visat tillåter. Vi tränar Oscar på heltid sedan juli och för att ge oss själva en bra start och gott om tid för att göra allt så rätt som möjligt från början passar denna tur bra. Kan du inte skicka din mailadress via min mail: miapon01@hotmail.com

Hälsa dina 4 grabbar!!

Kramar // Mia o Finn